sobota, 27 kwietnia 2013

Po za planem

Po za planem, po za wymądrzaniem się, po za jojczeniem. Dla uśmiechu.

Orzeł może

Od 2 maja do 4 czerwca w kampanii społecznej radiowej Trójki i ''Gazety''rozprawimy się ze stereotypem Polaka pesymisty i ponuraka.

W czwartek w ''Dużym Formacie'': Gdzie tu jest patriota. Jak widzę, że jakiś urzędnik wyciął mi w parku 300 drzew, to ja chcę tego parku razem z sąsiadami bronić jak ojczyzny - reportaż Grzegorza Szymanika.
Za tydzień: W ''Magazynie Świątecznym'': Prof. Wiesław Łukaszewski: jak przekuć polskość na dobrą energię.
W ''Wysokich Obcasach'': Polak mały o patriotyzmie. Mówi się, że Polacy marudzą, ale my, młode pokolenie, już nie. My jesteśmy inni. Mamy tylko jedno życie, nie ma co tracić ani chwili na smutek - reportaż Moniki Redzisz.

Napisz do nas: listydogazety@gazeta.pl. Co łączy Polaków? Z czego jesteście dumni? Jak być patriotą?

Więcej o kampanii dowiesz się, słuchając Trójki i czytając ''Gazetę''. Akcja pod patronatem prezydenta RP
Jedno zdanie pana Englerta - o koleżeństwie! To treść nocnej rozmowy z ważną osobą dla mnie.

2 komentarze:

  1. Szkoda Mi Cię dziecko, może kiedyś wyrośniesz ze złudzeń...

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi nie szkoda! I to nie złudzenia, może bardziej marzenia.
    Dawno nikt do mnie nie mówił - dziecko. To miłe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń